4 توصیه به تجارت ها برای این که یک محتوای باکیفیتی ایجاد نمایند
4 توصیه به تجارت ها برای این که یک محتوای باکیفیتی ایجاد نمایند
دو شنبه 9 تير 1399 ساعت 16:50 | بازدید : 162 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

4 توصیه به تجارت ها برای این که یک محتوای باکیفیتی ایجاد نمایند

 

این روزها بر تعداد شرکت‌هایی که سعی می کنند در بازاریابی دیجیتال از همدیگر سبقت بگیرند روز به روز اضافه می شود. استفاده از بازاریابی دیجیتال به جای بازاریابی سنتی موضوعی است که در چند سال گذشته مطرح شده است و روز به روز تعداد افرادی که از این روش استفاده می کنند بیشتر می شوند. بازاریابی دیجیتال انواع مختلفی دارد مانند بازاریابی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی (Social media marketing) و یا بازاریابی با استفاده از وب سایت (Website marketing) و غیره. در تمام این روش ها نکته مهم این است که "مخاطبین" را درنظر داشته باشید؛ اعتماد آن ها را به خودتان جلب کنید و کاری نمایید که آن ها باور کنند که شما می خواهید این کار را برای آن ها انجام دهید.

عبارت "محتوا پادشاه است!" یکی از مهم ترین دستورالعمل هایی است که شما باید به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی آنرا در نظر داشته باشید. به هنگام بازاریابی به این روش باید به موضوع محتوا از همه بیشتر توجه کنید و کاری نمایید که محتوای باکیفیتی را برای کاربران و مخاطبین تولید کنید. چون در صورتی که محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی و یا در وب سایت ها و وبلاگ هایتان قرار می دهید از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند؛ نشانی این که مشتریان را از دست بدهید و مشتری جدیدی نداشته باشید بیشتر و ببیشتر خواهد شد. بنابراین سعی کنید حتماً  ایجاد کردن یک محتوای باکیفیت برای کارتان را مدنظر داشته باشید. برای این که یک محتوای باکیفیت برای کارتان ایجاد کنید؛ در ابتدا باید تعریف محتوای باکیفیت را بدانید. حقیقت این است که دنیا بازاریابی و مخصوصاً بازاریای آنلاین روز به روز در حال تغییر می باشد و هر روز شرکت‌های مختلف برای این که در کارشان موفق‌تر شوند باید از تکنیک‌های جدیدتری استفاده کنند. بنابراین تولید کردن یک محتوای باکیفیت برای بازاریابی آنلاین هم موضوعی است که مرتباً در حال تغییر می باشد و به طور کلی تعریف "محتوای باکیفیت" مرتباً عوض می‌شود.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با 4 توصیه درباره چگونگی بالا بردن کیفیت بازایابی دیجیتال و تولید کردن محتوای باکیفیت آشنا کنیم:

1) از ویدیوهای لایو استفاده کنید.

چرا؟ پاسخ این است که وقتی که از ویدیوهای لایو استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این ویدیوها با مشتریان و مخاطبینتان ارتباطات بهتری برقرار کنید. شما می توانید این ویدیوها را به صورت ویدیوهای خانگی که از خودتان می گیرید آپلود کنید و در این ویدیوها لازم نیست که حتماً درباره شرکتتان حرف بزنید. شما می توانید درباره موضوعات خارج از شرکت و کارتان حرف بزنید. از آن جایی که هدف این است که توجه مخاطبین و اعتماد آن ها را به خود جلب کنید می توانید در این ویدیوها درباره موضوعات تفننی و تفریحی که مخاطبین نیز دوست دارند سخن بگویید.

2) تکنولوژی جستجوی صوتی (Voice search) را به محتوایتان اضافه کنید.

محتوای خود را به گونه ای بهینه سازی کنید که افرادی که می خواهند در محتوایتان جستجو کنند، بتوانند با استفاده از جستجوی تصویری نیز این کار را انجام دهند. پیش بینی می شود که در سال های آینده، چیزی حدود 30 درصد از جستجوهایی که در کل اینترنت انجام می‌گیرند از طریق جستجوی صوتی انجام میشود. بنابراین سعی کنید که شرکت شما بتواند در استفاده از این تکنولوژی پیشگام باشد. در صورتی که بتوانید محتوای خودتان را به گونه ای بهینه سازی کنید که بتوان با استفاده از جستجوی صوتی هم به آن دسترسی داشت؛ بخش زیادی از مخاطبینی را که ممکن است بدون داشتن این تکنولوژی از دست داده باشید؛ بدست آورده‌اید.

3) از "ویدیو" ها را به عنوان بخش کلیدی و اساسی در استراتژی بازاریابی خودتان قرار دهید.

استفاده کردن از ویدیوها به عنوان روشی برای بازاریابی روز به روز در حال افزایش می باشد. این روزها تعداد افرادی که برای پیدا کردن محصولات (و یا خدمات) مورد نظر خودشان از تماشا کردن ویدیو استفاده می‌کنند، نسبت به چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته‌اند. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از کاربران و مشتریان گفته‌اند که محصولات و یا خدمات مورد نظر خودشان را با استفاده از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی مربوطه پیدا کرده اند. بنابراین شما باید کاری کنید که استفاده کردن از ویدیوهای تبلیغاتی تبدیل به یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های استراتژی کاریتان شود. ویدیوها باید به عنوان مرکزی ترین بخش تلاش‌هایتان در جهت بازاریابی باشند. پیش بینی می شود که تا پایان سال 2022، ویدیوهای آنلاین 82 درصد از تمام ترافیک اینترنتی مشتریان را شامل شود. (که این میزان حدوداً 15 برابر نسبت به سه سال پیش یعنی سال 2017 افزایش پیدا خواهد کرد!!!)

بنابراین در صورتی که استفاده از ویدیوهای آنلاین برای بازاریابی کردن به عنوان بخشی از استراتژی‌های کلی بازاریابی شما نباشد؛ در این صورت متاسفانه باید گفت که تجارت شما در یک خطر بزرگ قرار گرفته است و آن ها از دست دادن موقعیت هایی برای رسیدن به تعداد مشتریان بالا می باشد.

4) به ویدیوهایی که برای بازاریابی مورد استفاده قرار می دهید؛ زیرنویس اضافه کنید.

ممکن است این ایده به نظرتان ابتدایی و کودکانه برسد و ممکن است پیش خودتان فکر کنید که مگر اضافه کردن زیرنویس ها به یک ویدیو چه تأثیری می تواند در تولید محتوای باکیفیت داشته باشد؟

اما حقیقت امر این است که تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته اند، نشان داده اند که وقتی که شما به ویدیوهایی که آپلود می‌کنید زیرنویس اضافه می کنید؛ شانس این که ویدیوهای شما تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند؛ به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند! به عبارت دیگر، یکی از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش تعداد بازدیدکنندگان ویدیوهای آپلود شده خود را بالا ببرید این است که با آن ها زیرنویس اضافه کنید و به این شکل کیفیت محتوای بازاریابی خودتان را ارتقاء دهید! به هر حال نباید فراموش کنید که 85 درصد از ویدیوهایی که در فیسبوک هستند توسط کاربران بدون صدا پخش می شوند!!!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 103
:: باردید دیروز : 46
:: بازدید هفته : 103
:: بازدید ماه : 461
:: بازدید سال : 1668
:: بازدید کلی : 6168